Po co mi testy A/B(/C)?
Jeszcze żadne założenie marketingowe nie okazało się uniwersalne. Oznacza to, że schemat, który działa przy jednej kampanii, niekoniecznie musi się sprawdzić przy innej. Dlatego właśnie, tak istotne w tworzeniu profesjonalnego mailingu są testy. Dowiesz się z nich, jak reagują Twoi użytkownicy i czego oczekują od materiałów, które im wysyłasz.
Dzięki naszym testom możesz sprawdzić jakość mailingów i wcześniej wyeliminować z nich czynniki, które mogą wpływać na niską konwersję. Nasz system podda gruntownej analizie tytuł, nagłówki oraz bezpośrednie wezwania do działania, które zamieszczasz w swoich mailach. Dzięki temu razem stworzymy kilka wersji mailingów i sprawdzimy, które są najskuteczniejsze oraz na które użytkownicy reagują najlepiej. Pamiętaj, że dobrze zoptymalizowany oraz dopasowany do konkretnej grupy docelowej mailing to podstawa działań marketingowych Twojej firmy.