SUNMAIL e-mail marketing

Personalizacja

Profilowanie mailingu to jedna z najważniejszych rzeczy, które wpływają na jego konwersję. Wiadomo bowiem nie o dziś, że klienci lepiej reagują, gdy widzą, że wiadomość, którą dostali zwraca się do nich bezpośrednio. Właśnie dlatego w SunMail masz możliwość pełnej personalizacji Twoich kampanii. Nie ograniczamy się tylko do wprowadzenia imienia klienta w tytule wiadomości. Jest to skuteczny zabieg, ale w naszym arsenale znajdziesz przede wszystkim personalizację polegającą na wysyłaniu wiadomości zgodnych z preferencjami oraz potrzebami danej grupy odbiorców. Układamy treść wiadomości w taki sposób, aby można ją było wygodnie modyfikować i dopasowywać do potrzeb konkretnej grupy docelowej. Kierujemy się wiekiem, płcią, zainteresowaniami, wykształceniem aktywnością zawodową itp. Precyzyjnie tworzymy profil Twoich odbiorców. Dzięki temu zawsze masz pewność, że trafisz konkretnie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi usługami. W SunMail uważamy, że każdy mailing może być skuteczny, jeżeli jego target jest w 100% prawidłowo określony. Według nas w tym tkwi klucz do sukcesu skutecznych kampanii mailingowych.

Dowiedz się, dlaczego personalizacja kampanii email jest taka istotna:

SUNMAIL e-mail marketing
  • Zwiększa o 4-5 razy skuteczność mailingów
  • Znacznie wspiera sprzedaż usług i towarów
  • Pozwala mierzyć wyniki w konkretnych grupach docelowych i po analizie danych wytyczać nowe strategie wysyłek
  • OR (współczynnik otwarcia) i CTR ( współczynnik klikalności) są 4-5 razy wyższe niż w przypadku kampanii nieprofilowanych
  • Daje możliwość rozliczania kampanii mailingowej w dwóch wygodnych systemach CPM (cost per mile) i CPC (cost per click)
SUNMAIL e-mail marketing

Profilowanie ponad wszystko

Tylko umiejętna personalizacja Twoich mailingów poprzez odpowiedni tytuł, treść i ustalenie grupy docelowej sprawi, że zwiększy się ich konwersja, a co się z tym wiąże, więcej użytkowników będzie pozytywnie na nie reagować.